Pages - Menu

23 Sept 2013

ကင္ဆာေရာဂါအတြက္ ဒူးရင္းၾသဇာ

ကင္ဆာ ႏွင့္ ဒူးရင္းၾသဇာ
ကၽြန္မတုိ႔ရံုးႏွစ္ပတ္လည္အစည္းေ၀းအတြက္ ႏိုင္ငံအသီးသီးကတက္ေရာက္လာတဲ့ ကုိယ္စားလွယ္ေတြ ထဲမွာ တစ္ေယာက္ကၽြန္မေတြ႔ေတာ့ ေတာ္ေတာ္အံ့အားသင့္သြားတယ္။ ဒီႏွစ္စမွာဘဲ ေဆးစစ္တဲ့အခါ ကင္ဆာလို႔ အေျဖ ထြက္ၿပီး ကၽြန္မတို႔တစ္ေတြ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ေနခဲ့တာပါ။ အခုျပန္ေတြ႔ေတာ့ လန္းဆန္းက်မ္းမာ တက္ၾကြ ေနေတာ့ စကားစျမည္ေျပာရင္းနဲ႔ ေဆးနည္းေလး တစ္ခုရလာတာကို ေ၀မွ်ျခင္လို႔ပါ။


အခုတစ္ေလာ ကင္ဆာ ဆုိတာနဲ႔ လူေတြကလန္႔ေနၾကပါပီ။ ခီမိုသြင္းရတာနဲ႔ မိသားစု၀င္ေတြ စိတ္ပင္ပန္း ၾကတာနဲ႔ ရုတ္တရက္ ေသဆံုးသြားတာ နဲ႔ ဒါေၾကာင့္ ကၽြန္မတို႔ရံုးက အန္တီဆိုရင္ သူ႔ကင္ဆာျဖစ္တာ သူမ်ားကို မသိေစခ်င္ဘူး၊ သူမ်ားေတြသူ႔ကိုေသလူလို႔ ၾကည့္ေနတဲ့အၾကည့္ေတြမခံႏိုင္ဘူးဆိုပီးရင္ဖြင့္ရွာပါတယ္။ ကၽြန္မ ရဲ႔ အခ်စ္ဆံုး ၾကီးၾကီး လဲ ကင္ဆာနဲ႔ဆံုးသြားသလို အမလိုခင္မင္ၿပီးခ်စ္ရတဲ့ ေရွ႕ေနမမ တစ္ေယာက္လဲ ကင္ဆာနဲ႔ ဘ၀ဆံုးသြားရရွာပါတယ္။ အထူးသျဖင့္ ကၽြန္မတို႔မိသားစုနဲ႔ ႏွစ္အိမ္တစ္အိမ္လိုျဖစ္ေနတဲ့ မိုးေကာင္းက အန္တီနဲ႔အန္ကယ္လဲ ကင္ဆာနဲ႔ဘဲဆံုးပါးသြားၾကတယ္။

အရင္ကေတာ့ ပန္းခါး ဆိုတာအရမ္းကုိ နာမည္ၾကီးတယ္။ ပန္းပင္ အေျခာက္ေလးေတြကို ေရေႏြးၾကမ္းလို လုပ္ေသာက္ရတာပါ၊ အရမ္းကိုခါးေတာ့ ကၽြန္မေတာင္စမ္းေသာက္ၾကည့္ပီးတြန္႔သြားတာနဲ႔ မေသာက္ ျဖစ္ေတာ့ပါဘူး။ ခီမိုသြင္းထားတဲ့လူနာေတြဆို ခံတြင္းထဲဘာထည့္ထည့္အရသာမရွိေတာ့ဘူး။ အရမ္းလဲ သနားဖို႔ ေကာင္းပါတယ္။ ကင္ဆာေရာဂါျဖစ္ေနသူမ်ားအတြက္သတင္းေကာင္းပါ။ အရသာလဲ မဆိုးတဲ့ ဘဘာ၀ အသီးပင္ရဲ႕ အရြက္ကုိျပဳတ္ေသာက္ရံုတင္နဲ႔ ကင္ဆာေရာဂါကို ေပ်ာက္ကင္းသက္ သာေစတာ ကၽြန္မမ်က္စိေရွ႔မွာတင္ ၄ ေယာက္ေလာက္ေတြ႕ခဲ့လို႔ ရဲရဲၾကီးမွ်ေ၀လိုက္ပါတယ္။

ေဆးပညာအေၾကာင္းအစံုလင္နားမလည္ေပမယ့္ ခီမိုသြင္းတာ ကင္ဆာ cell အေကာင္းေရာအဆိုးပါသတ္ပစ္ တာျဖစ္ပီး ဒီဒူးရင္းၾသဇာအရြက္ျပဳတ္ရည္ရဲ႕ အာနိသင္ကေတာ့ ကင္ဆာ ဆဲလ္ ခ်ည္းသတ္သတ္ကိုသာ သတ္ပစ္ တယ္လို႔ ရွင္းျပပါတယ္။

ကၽြန္မညီမေလးေက်ာင္းက ပေရာ္ဖက္ဆာကေတာ့ လူတိုင္းေတာ့ ေပ်ာက္ႏိုင္မွာမဟုတ္ဘူး၊ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ ကင္ဆာျဖစ္ပံုအမ်ိဳးစားျခင္းမတူသလို ခႏၱာကိုယ္က တုံ႕ျပန္ပံုျခင္းလဲမတူႏိုင္ပါဘူးလို႔ ဆိုပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မအၾကံေပးျခင္တာကေတာ့ အနည္းနဲ႔အမ်ား ေပ်ာက္သြားသည္ျဖစ္ေစ သက္သာသြားသည္ ျဖစ္ေစ အႏၱရယ္မရွိတာမို႔ စမ္းေသာက္ၾကည့္ၾကဖို႔တိုက္တြန္းပါရေစ။ ကိုယ္နဲ႔သိတဲ့ မိတ္ေဆြ သူငယ္ခ်င္း ေဆြမ်ိဳးသားျခင္း မ်ားမွာလဲ ကင္ဆာေရာဂါရွိတဲ့သူမ်ားရွိရင္ ထပ္ဆင့္ ေ၀ဌေပးၾကပါ ေနာ္။

Source>>>http://www.facebook.com/groups/200529316668654/

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More